jest filmowo!

Dokładnie dwa lata temu ruszyłem z blogiem jest filmowo!. Jednak regularność publikowania tekstów nawet dla mnie pozostawiała wiele do życzenia. Ponadto czas, który mogłem na niego poświęcać sukcesywnie się kurczył. Po intensywnym namyśle postanowiłem ostatecznie zawiesić działalność strony.

Nie rezygnuję jednak z oceniania filmów, które przenoszę w całości na swój profil na Filmweb. Tam też poprowadzę c(ał)oroczne rankingi filmów tak długo, jak tylko starczy mi chęci. Być może pojawi się też moja osobista Top lista 😉

Przeredagowałem stronę tak, by do wszystkich tekstów na jest filmowo! był szybki, łatwy dostęp. Po prawej stronie znajdziecie je wszystkie – pięćdziesiąt recenzji i sześć artykułów okołofilmowych. Do tego oraz odnośniki do wszystkich opublikowanych tekstów mojego autorstwa dostępnych w Internecie oraz wspomniane rankingi.

Dziękuję wszystkim czytelnikom moich tekstów. Pozdrawiam Was gorąco!

2 comments on “jest filmowo!

  1. goguś pisze:

    To najgłupsza decyzja jaką mogłeś podjąć

    • _encore_ pisze:

      Nie uważam jej za głupią. Raczej za… nieuniknioną. Nie mam już czasu ani ochoty na zabawę w krytykę filmową. Przestało mnie cieszyć tworzenie dla samej idei tworzenia.

      Poza tym moje teksty i tak będą się ukazywać na Trzynastym Schronie (http://trzynasty-schron.net/), o którym niejednokrotnie w swoich wpisach wspominałem i do lektury których gorąco zapraszam. Choć, oczywiście, będą to teksty ukierunkowane tematycznie.

      Liczę na odrobinę więcej wyrozumiałości 😉

      Pozdrawiam
      michał

Dodaj komentarz:

